reklama

Orezávanie

Od 1.7.2011 bolo v Popradskej nemocnici zrušené infekčné, očné a kožné oddelenie. Kto potrebuje hospitalizáciu na niektorom z týchto oddelení, má smolu. Úplne je zrušená očná pohotovosť, teda ak potrebujete hoc aj malé ošetrenie po 15:30 hod. alebo cez víkend, cesta na miesto najbližšieho ošetrenia vedie do Prešova alebo do Ružomberka. S infekčným je to obdobne. Ak vás chytí gastroenteritída s potrebou infúznej liečby - hurá cestovať 100 km na západ alebo na východ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Medzi ľudmi sa šíria poplašné reči o rušení ďalších oddelení.

Neprekvapuje ma to. Nič ma už neprekvapí.

Potom ako bol zlikvidovaný Ústav pľúcnych chorôb v Kvetnici, 80 ročnú firmu, ktorá s malými nákladmi veľmi dobre fungovala, (jej revitalizácia by teraz stála 10x viac ako udržať v prevádzke), je možné všetko.

Čo ma trochu prekvapuje, je obyvateľstvo, ľudia v regióne.

Sitáciu si prirovnávam na paralele v našej domácnosti:

Jedného dňa sa ako hlavný a jediný zásobovač rodiny rozhodnem, že "trošku" zrežem náklady na stravovanie. Napríklad oddelenie mlieko-syry v obchodoch od dnes vynechávam. Tam už nenakupujem. Lebo. Nemám peniaze. Bodka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O týždeň vylúčim aj ovocie-zeleninu, lebo...

Prať budem bez prášku. Oddelenie drogérie mi už tiež nevonia.

Čo by nastalo doma? Nuž, minimálne otázky, požiadavky, návrhy na riešenie.

Čo by som ako tvrďas, rozhodnutý vytrvať v -pre mňa- zištnom postoji, urobila?

Dodávky do domácnosti by som zredukovala na prídel dvoch rožkov denne na hlavu. Na vysvetľovanie by som si najala šikovného /nie lacného/ rečníka, ktorý by deťom a babke /manžel by sa mi na to veľmi rýchlo vykašlal,/ vysvetľoval, že je to prechodné a len a len pre ich dobro.

Rečník by rečnil a rečnil, moje domáce obyvateľstvo slablo a slablo a už nevládalo ani protestovať. Vyslabnuto by ležalo pohodené po byte čakajúc na svoj prídel.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toto jediné vysvetľuje správanie ľudí v ich vzťahu k miestnej nemocnici.

Asi už nevládzu.

Ani sa nedivím.

Daniela Šebestová

Daniela Šebestová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

na krku mám: 39 rokov, 2 detia titul MUDr. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu