reklama

Orezávanie

Od 1.7.2011 bolo v Popradskej nemocnici zrušené infekčné, očné a kožné oddelenie. Kto potrebuje hospitalizáciu na niektorom z týchto oddelení, má smolu. Úplne je zrušená očná pohotovosť, teda ak potrebujete hoc aj malé ošetrenie po 15:30 hod. alebo cez víkend, cesta na miesto najbližšieho ošetrenia vedie do Prešova alebo do Ružomberka. S infekčným je to obdobne. Ak vás chytí gastroenteritída s potrebou infúznej liečby - hurá cestovať 100 km na západ alebo na východ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Medzi ľudmi sa šíria poplašné reči o rušení ďalších oddelení.

Neprekvapuje ma to. Nič ma už neprekvapí.

Potom ako bol zlikvidovaný Ústav pľúcnych chorôb v Kvetnici, 80 ročnú firmu, ktorá s malými nákladmi veľmi dobre fungovala, (jej revitalizácia by teraz stála 10x viac ako udržať v prevádzke), je možné všetko.

Čo ma trochu prekvapuje, je obyvateľstvo, ľudia v regióne.

Sitáciu si prirovnávam na paralele v našej domácnosti:

Jedného dňa sa ako hlavný a jediný zásobovač rodiny rozhodnem, že "trošku" zrežem náklady na stravovanie. Napríklad oddelenie mlieko-syry v obchodoch od dnes vynechávam. Tam už nenakupujem. Lebo. Nemám peniaze. Bodka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O týždeň vylúčim aj ovocie-zeleninu, lebo...

Prať budem bez prášku. Oddelenie drogérie mi už tiež nevonia.

Čo by nastalo doma? Nuž, minimálne otázky, požiadavky, návrhy na riešenie.

Čo by som ako tvrďas, rozhodnutý vytrvať v -pre mňa- zištnom postoji, urobila?

Dodávky do domácnosti by som zredukovala na prídel dvoch rožkov denne na hlavu. Na vysvetľovanie by som si najala šikovného /nie lacného/ rečníka, ktorý by deťom a babke /manžel by sa mi na to veľmi rýchlo vykašlal,/ vysvetľoval, že je to prechodné a len a len pre ich dobro.

Rečník by rečnil a rečnil, moje domáce obyvateľstvo slablo a slablo a už nevládalo ani protestovať. Vyslabnuto by ležalo pohodené po byte čakajúc na svoj prídel.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toto jediné vysvetľuje správanie ľudí v ich vzťahu k miestnej nemocnici.

Asi už nevládzu.

Ani sa nedivím.

Daniela Šebestová

Daniela Šebestová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

na krku mám: 39 rokov, 2 detia titul MUDr. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu